Oricat de mari sau mici ar fi preturile din meniu, oricat de sofisticat ar fi decorul si indiferent de cat de delicioasa este mancarea, igiena restaurantului este mult mai importanta.

70% dintre clientii unui local, pun igiena pe primul loc

Un studiu efectuat in anul 2009 arata ca igienta este in topul factorilor care influenteaza experienta clientilor unui restaurant. Cel mai mare numar de responsanti, anume 33% dintre barbati si 26% dintre femei, au ales acest factor ca fiind decisiv, chiar inaintea tipului de restaurant, al culorilor folosite in restaurant si chiar a designe-ului interior in general.

Clientii din ziua de astazi sunt mai priceputi

„Clientii din ziua de astazi nu sunt doar mai priceputi, dar au si un buget mai limitat pe care doresc sa il consume. Asa ca vor alege cu siguranta localurile curate si ingrijitate, care le ofera si servicii de calitate. Isi vor consuma banii acolo unde sunt siguri ca nu trebuie sa isi faca griji de normele de igiena si de eventuale probleme de sanatate ce pot aparea in urma vizitarii localului.”

Citeste intregul stiudiul de caz accesand articolul postat de QSR Magazine.

Pin It on Pinterest

Share This