O igiena personala buna, este adesea asociata cu un nivel bun al manierelor. De foarte multe ori, nivelul igienei denota chiar si nivelul de trai al persoanelor.

Cu atat mai mult cand vine vorba de curatenie si ingiena la locul de munca. Angajatii sunt, pana la urma, imaginea companiei. Insa de cele mai multe ori, nu conteaza doar daca angajatul este imbracat frumos si curat. Este neoie de o igiena la standard in toata compania.

Fiecare companie care vrea o reputatie buna, trebuie sa ia in serios igiena la locul de munca. Pe langa o impresie buna, sanatatea si siguranta vizitatorilor, a clientilor dar si a angajatilor pot fi influentate de acest aspect.

Cel mai sigur mod prin care o companie se poate asigura ca igiena este pastrata, sunt standardele implementate prin politici. Iata mai jos cateva motive care speram ca te vor convinge sau ca iti vor confirma importanta igienei la locul de munca:

1. Angajatii au tendinta de a ramane mai mult la un loc de munca unde sunt respectati si din punctul de vedere al igienei si al sanatatii

Ne petrecem cel mai mult timp dintr-o zi la locul de munca. Exista studii care arata ca igiena corespunzatoare la locul de munca sunt motive care cresc longevitatea angajatilor, dar chiar le cresc si productivitatea. Cu totii vrem angajati loiali, nu-i asa?

2. Iti vei crea o imagine buna a firmei

In compania ta nu ai doar angajati. Probabil ca destul de des, te vor vizita clienti, potentiali clienti, furnizori sau investitori. Ultimul lucru pe care ei vor sa il vada este ca partenerul lor sau viitorul lor partener de lucru are un spatiu mizerabil, dezorganizat sau neingrijit. Tine minte un lucru: Prima impresie nu se poate schimba niciodata!

3. Previi imbolnavirile la locul de munca

Un loc de munca fara o igiena corespunzatoare, poate cauza chiar pierderi substantiale de venitori. Ironic, nu? Un studiu arata ca in Australia, de exemplu, angajatii au avut in medie 1.6 zile libere pe motiv de boala cauzata de igiena precara a locului de munca. Rezultatul in bani? Pierderi de peste $11.6 milioane.

Imbunatatind igiena biroului cu produse de igiena profesionala, vei putea opri infectarea cu virusi si raspandirea bacteriilor in birouri, oferind un mediu sanatos si fara riscuri de imbolnavire. Apropo de asta, stiai ca dispenserele de hartie scad nivelul de bacterii, in timp ce dispenserele cu aer cresc nivelul de bacterii dupa o spalare pe maini?

Acum ca ai citit acest articol, poti trage un ochi peste produsele oferite de CleanMax. Poate ca este timpul sa faci ceva schimbari in cadrul companiei tale?

Pin It on Pinterest

Share This